مطالب

در مورد علائم روی بسته بندی محصولات آرایشی چه می دانید؟

چه اصرار به خرید محصولات گیاهی داشته باشید یا به مواد ارگانیک علاقه داشته باشید، شایسته این هستید که بتوانید تعیین کنید که کدام محصول برای شما مناسب است، به همین دلیل است که ما همه نمادهایی پشت بسته بندی را رمزگشایی کرده ایم. تا دقیقا بدانید چه چیزی می خرید.

علامت بسته بندی باز یا PAO:
یا علامت دوره مصرف بعد از باز شدن در محصول معمولا داخل ان عددی که نشانه ماه است ذکر میشود که به محض باز شدن در محصول فرصت استفاده از ان محصول رو دارید و بعد از ان این تاریخ محصول شروع به فاسد شدن میکند و کیفیت و اثر پذیری خود را از دست میدهد .معمولا در ماسک ها ورقه ای این تاریخ همان لحظه است و در محصولات دیگر از 1 تا 36 ماه است.

علامت ساعت شنی: این علامت نیز مشابه علامت بالاست با این تفاوت که نشان دهنده این است که این محصول کمتر از سی ماه باید استفاده شود که جز مقررات اتحادیه اروپاست. اما ما توصیه میکنیم که ریسک نکنید و محصولتان رو زودتر از این تاریخ تمام کنید.

 

علامت e(حرف کوچک):این علامت به معنی این است که حجم و وزن این محصول مطابق با مقررات اتحادیه اروپا است.بنابراین وزن خالص همیشه پایین ترین از حد ممکن است به طور متوسط از آنچه دریافت می کنید، بنابراین شاهد محتویات بیشتر خواهید بود.

فلش های دنبال هم: این علامت نشانه بازیافت پذیری بسته بندی می باشد که یک علامت جهانی است.اگر این علامت به تنهایی باشد یعنی قابل بازیافت است ولی اگر در کنارش درصد باشد یعنی از مواد بازیافتی ساخته شده است.

اکوسرت: این علامت نشانه دوستدار محیط زیست است که فرمول استفاده شده در محتویات این بسته ۹۵٪ از محصولات گیاهان طبیعی تهیه شده است. گاهی علامت دیگری به اسم در کنار این علامت قرار میگیرد که نشان میدهد این محصول کاملا اورگانیک است اما اگر روی بسته نوشته باشد نچرال کازماتیک یعنی درون این محصول از ۵۰٪ فرمول گیاهان طبیعی استفاده شده است.

خرگوش: این علامت نشان دهنده بدون تست حیوانی است که در پست های پایین تر در مورد ان صحبت کردیم.

علامت UVA: همه در مورد اس پی اف میدانیم ولی اگر این علامت را ببینید یعنی این نماد تایید می کند که یک محصول دارای استانداردهای اروپایی حفاظت از UVA در برابر سرطان پوست است. کلید این نماد دایره است. اگر مهر UVA را بدون دایره می بینید، به این معنی است که محصول مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ارائه می دهد اما استانداردهای محافظتی توصیه شده را رعایت نکرده است.

دفترچه راهنما: اگر دوست دارید در مورد محصول خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، این نماد نشان می دهد که بروشوری با اطلاعات اضافی در بسته بندی موجود است.

قابل اشتعال: این علامت که بیشتر از برخی از همتایان نمادین خود شناخته شده است، نشان می دهد که محصول قابل اشتعال است و نباید در معرض حرارت زیاد یا شعله های آتش قرار گیرد.

کیهان: این نماد مهر گواهی از انجمن خاک است که ثابت می کند یک محصول استانداردهای COSMOS را که به طور گسترده به عنوان استاندارد جهانی اصلی برای سلامت و زیبایی ارگانیک شناخته شده است، برآورده کرده است. این نمادها به این معنی است که حداقل برای ترک روی محصولات، 95٪ از همه مواد فرآوری شده فیزیکی ارگانیک و حداقل 20٪ از کل مواد ارگانیک هستند.

علامت تجاری وگان: این یکی احتمالاً کاملاً مشخص است، اما فقط برای رفع هرگونه سؤال، این علامت تجاری Vegan از The Vegan Society است. این بدان معنی است که محصول کاملاً عاری از مواد حیوانی است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دفتر مرکزی
کره جنوبی- گیونگگی دو

نماینده ایران

تهران،میرداماد
این سایت توسط پیکسی پال با ❤ طراحی شده است